biio :)

HOLA !

Jag vet att jag typ aldrig bloggar längre , ska försöka bli bättre på det ;)
Idag har det inte hänt så mkt , vart på bio med syrran & mamma , "bröllopsfotografen" - den var väl inte världens bästa film , men den var absolut sevärd !
Sen när vi kom hem åt jag våfflor med grädde :) haha, mmelike..
& efter det var jag med Joanna o Lisa en stund.

Känner att det blir lite tjatigt om att bara skriva om vad jag har gjort varje dag , så ni får gärna komma med förslag på vad jag ska skriva om ?

Nu ska vanessa nana , godnatt ;*

                                                
                                                            "Bröllopsfotografen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0