saturdaynight

HEJSAN SVEJSAN FOLKET !

Förlåt för dålig uppdatering, men igår hände inte så mkt.. var på bio med familjen :)

Men i alla fall, idag var jag på liseberg med Joanna och Foppa :) fan vad jag skrattade mkt idag asså ! ;)
Jag kom precis hem från Joanna, Mica o Emilia :) Mica och jag hade bråkat imorse , men jag vet inte om det e över typ nu , ;S
Så nu ligger jag här i min säng med laptopen i knät och tittar på Riverside och äter sura patroner ;)
Imon vet jag inte riktigt vad jag hittar på , kanske blir en sväng in till stan :)
Oh just det, idag när vi var ute träffade vi Shafack(stavning), ffan vad han hade växt ;)

Men nu ska jag fortätta kolla på Riverside , så ha det såå myysigt <3

KISS & HUGS



Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Aaaa tack för dagen på Lisse <3<3 as kuul :D

2009-10-13 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0