GOD MORGON !

GOD MORGON SÖMNTUTOR ! ;)

Nu ligger jag här i sängen med laptopen i knät och orkar inte gå upp, haha...
Det är så typiskt,  tycker jag i alla fall - på helgen när man har all tid i världen så vaknar man jättetidigt, och e jätte pigg (iaf jag) , medans på vardagarna är man as seg och vill bara ligga kvar och gosa under sitt täcke :)
Men nu får jag la ta och skynda på lite , bloggar mer när jag kommer hem :)

PUSS                   


 Fick bli en bild på Lisa och hennes polle , :) Checka gärna hennes blogg, www.wwincent.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Liisaaa

aww, lill wincent (L)

du måste skicka bilderna du tog på oss i hagen ;)<33

2009-10-06 @ 15:08:01
URL: http://wwincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0