hiss & diss

* myskvällar framför tvn, måste nog vara det mysigaste som finns att bara ta på sig myskläder o stoppa i fötterna i ett par varma o gosiga tofflor, ännu bättre med en påse godis till det !


* tacos,
måste nog vara den godaste maten som finns !



* glass ,
  jag klarar mig inte utan !



* fotodagar med lisa ,
haha, dem e bäst , och vi måste göra det oftare !

 




*regn , så hilma deprimerande, allt blir bara blött och kallt !



* när min laptop dampar,
när den helt plötsligt stängs av utan andleding utan att man ens har hunnit spara det man höll på med !



* soppa,
usch o fy o blä !



* svininfluensan ,
jag fattar ingenting om den där jävla influensan egentligen , allt e så hilma överdrivet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0