MÅNDAG

oohh, jag hatar måndagar ! så jävla sega...

aja, iaf så vaknade jag av att jag hade ont i magen , men jag gick upp endå... käka frukost, gjorde i ordning mig och sen var det bara att springa iväg till bussen, som vanligt... jag tror nästan aldrig att jag har kommit i tid till bussen :P , egentligen fattar jag inte hur svårt det kan va ? ;) HAHA...
Men jag hann i alla fall , :) åkte till skolan och första lektionen var bilologi, ;( tråkigt, och vi har prov på onsdag med ! ;O  jag har inte pluggat nånting ! 

Men jag åkte hem efter dn lektionen för jag fick ännu mer ont i magen , så nu sitter jag här och har det asstråkigt... får väl ta o sätta mig och plugga lite ;(  oohh, vad jag hatar skolan! vi har nått jävla prov imon, och då sa vi kunna typ alla sånna partier och partiledare o bla bla bla .. + att vi har svenska prov !

Puss & kram o nyp i stjärten <3 //vanessa






 JAG SAKNAR EGYPTEN SOM FAN ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0