onsdag :)

cchacha ;*

jjust nu hatar jag min mattelärare, vi ska ha gjort färdigt 4 hela sidor i matteboken tills på fredag ! ;O
jag kommer inte hinna ;S
annars så var skolan rätt seg idag , men det var soft att vi fick läsa dom två första lektionerna :) hihi, mme like...
förlåt för dålig uppdaterin förresten , men igår iaf var jag, amanda o mica i stan :) och sen kom mammsi och köpte en jacka till mig ;D


men nu ska jag nog gå ut o fota lite , men egentligen behöver jag ju plugga ;) men aja , det kan man göra sen ;P

just det , glömde att säga att jag fick godkänt på biologi provet :) maxpoängen var 28 och man var tvungen att få över 14 för att få godkänt , och jag trodde typ att jag skulle få 10 elr nått , men jag fick 23,5 ;) haha , jag e faktiskt ganska nöjd !

skriver mer sen när jag kommer in ;)

PUSS 

kul bild , erkänn ?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0