rubrik suger ?

Hejsan hejsan :)

Jag och Joanna har sovit hos Mica idag , aaskul hade vi :)
Joanna fick typ skrattattack hela tiden ;P

Men annars har jag inte gjort så mkt idag, typ duschat o snart ska jag åka in till min moster o hjälpa henne att flytta , fast det blir väl mest o passa lilla kusinen :)

Ska till pappsen ikväll , så jag får se omm jag hinner skriva mer sen..

Just det , är bara tvungen att säga att jag e riktigt glad att Camilla åkte ut igår(idol) .... Nicklas var jju så mkt bättre än henne ! :D

aja , ha det suuuper denna varma höstdag (L)

PUSS 

Kommentarer
Postat av: Joanna

ahahah aa så jävla gött älskar nicklas (L)(L)



men du va ju så jävla rolig hela tiden xD

2009-10-18 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0