tttjjjeeennnaa ;)

Tjabba tjena hallå !

Nu sitter jag här o tittar på INLÅST, det e ffan asbra :)
Skolan var fan askul idag ! Kändes så tomt när typ alla killarna på hockeycup ;/

Iaf , varit med emilia älskling idag , saknar verkligen tiderna i 6:an ;')
Vi var ute och gick typ en timme o baara snacka, så mkt att prata om nu när vi inte går på samma skola längre...
Sen så hittade vi en liten groda eller ah , den var ganska stor, haha, vi har inget liv .., ;) 
Vi hade inget o göra så vi typ försökte rädda den över vägen när det kom bilar , för han kunde typ inte hoppa... och sen precis när vi skulle gå så kommer det en bil och körde över våran lilla groda , Slowly döpte vi han till ;(

Stackars groda ;/ <3

Jag vet att vi e töntiga, men tänkt vad tråkigt livet skulle vart om man bara skulle vara mogen o leka vuxen hela tiden ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen , så ha det så bra <3

PUSS

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0