tyffa brillor ;P

Tjjäänna people !

Asså idag e jag typ på världens bästa humör !
Vet inte varför egentligen ;P
Och idag har jag fått framkalla min efterlängtade bilder, så dom kommer på posten typ på onsdag :]
Ska vara med Emilia snart , ska nog sova hos henne också . :)

Jag har inte haft så mkt o göra nu på morgonen så jag har typ tagit massa fluumm bilder med min cam ;P
Och typ gjort värsta cp filmerna , men dom får ni inte se , mohahaha ! ;]

                             
                                         haha, jag vet att jag har coola brillor ;P
                                         

                                                                 

Kommentarer
Postat av: emma svensson § (y'

snyggt ^^ § skulle vilja ha stora glasögon :O fast behöver det ejj -.-'

2009-11-18 @ 17:04:01
Postat av: Vanessa

HAHA, men asså jag har behöver inte ha glasögon ;P

Det e bara fake ;O <3

2009-11-18 @ 17:07:32
URL: http://vaaanessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0