10 April

Godmorgon :)

För alla som inte visste det , så är idag svergies vanligaste dag att fylla år på , haha ;)

Jag sitter här i min säng nu , nyduschad och ska strax fixa iordning mig , så att jag kan dra till Joanna.
Jag sålde GT idag också , det gick suuperbra (y)
Ikväll ska vi till farmor o farfar , men jag kanske bloggar lite därifrån , för dem har ju skaffat sig en laptop o allt nu ! ;) Haha, det ser så roligt ut när dem sitter där o typ inte fattar nånting ;oo

     bloglovin


Ni glömmer väl inte att anmäla er till MÅNADENS BLOGG ? :)
Tryck HÄÄÄÄÄR om du inte har anmält dig än ? ;)



Kommentarer
Postat av: Michaela - vardagsliv, bloggdesign och foto

svar,

tusen tack :)

Vad glad jag blir att du gillar dom :)

2010-04-10 @ 17:35:17
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0