ajm sorry "/

Vanessa is back in da house ! :D

Förlåt för jättedålig uppdatering...
Har haft så mkt o göra i helgen , så har typ inte hunnit att skriva ngt ;oo
Så jag tänkte berätta lite snabbt om helgen ;

(i lördags) Jag, Isabelle och Emilia åkte in till stan , fick köpt lite kläder o ett nagellack. Sen drog vi hem till Simon , Samuel & Rasmus. Vi typ gjorde inte så mkt först , men sen drog vi hem till Simon , & där va det skööj :)
Sedan kom Joanna , & Emilia drog hem vid 11 , sen typ vid 12 drog jag , issa och joanna & sov hos mig ♥
Vi vaknade typ vid 9 elr nått , så typ fixade vi i ordning oss och så , sen vid 12 drog joanna hem , & jag o issa drog till simon o dem. & vi hade typ inget o göra , så vi typ spela poker , & snacka om att jag ägde killarna ! :)
& Isabelle lilla vännen ville inte va med "/ <3
Aja , orkar inte skriva mer nu ;)
Lägger upp bilder strax på vad jag köpte ...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0