förlåt förlåt "/

Hejjsan :D

Förlåt för ingen uppdatering idag , men det har typ inte hänt så mkt idag , var med emilia några timmar förut , & vi gick upp till bergsjön o fota lite ;) + att jag faktiskt doppade hela benen ! ;oo wooohhoo ;)
Hahha, sen har fotat massor hos farmor o farfar också , så bilder kmr upp om en stund ...
Efter att jag varit med emilia , skulle vi åka och hälsa på mormor , för hon har kommit hem nu ♥
& där var moster och ella också , så jag har typ träffat hela släkten i helgen ... Hehe, det rimma typ ;)

Men nu ska jag ta och langa över bilderna på datan som lisa säger , haha , langa ... :D




Kommentarer
Postat av: emma

ja :)

men får jag vara med då? x)

2010-04-11 @ 21:37:54
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0