jävla geografiprov -.-'

Tjänna ;)

Kom hem vid ca kvart i 4 , & den senaste timmen har jag typ försökt plugga till provet imon , vilket dock inte gått så bra.
Jaja , det e väl bara att göra sitt bästa ?
Skolan var iaf helt okey idag , fick fixat busskortet oså , så jag slipper betala 500 spänn i månaden för att komma till skolan , seriöst helt sjukt !
& ikväll är det dansuppvisning , wish me luck ? :)
Men nu får jag väl ta o plugga lite till provet , så att jag iaf får G , kanske ...
Skriver mer ikväll om jag hinner.


- bild lånad från google.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nice :-)

Vad är det för geografi?

2010-04-28 @ 17:32:16
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0