Kvällen...

Började med att jag , Micca, Emilia, Simon o Samuel åkte in till mölndal , & så träffa vi typ joanna , karin , gabbe o massa där , så drog vi & käka pizza , tjockisar (aa)
Sen typ drog vi till Cafe Arty elr nått , men det va typ inte så kul , så jag & micca drog hem...
& så fick vi typ springa asfort till tåget , så vi hann precis med ;)
Och sen så gick det ju inga bussar hem till oss , så då fick jag , mica , elin , marie , foppa o jesper gå upp ;oo

Aja , men nu ska jag typ ta o sova , puss ♥

Jag & lille kusinen får stå för bilden , haha , charmigt (aa)





Kommentarer
Postat av: emma

ÄLSKAR DIN BLOGG!

när kommer månadens blogg upp?:o

2010-04-17 @ 12:44:38
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0