Emma & Vanessa

Kom hem från Emma igår vid 6 tiden.
Sen var jag hemma en stund, sen gick jag och mötte Isabelle så drog vi in till mig och snackade oså...
Det har varit askul i Falkenberg, elr FBG som Max säger, haha ;)

Har varit en del med Emmas kompis Elin också, men iaf. Nu kommer lite bilder ^^


Oj, haha ser värsta bekymrad ut xD




Elin :)

Emma & hennes söta systrar :)

En till bild på dem och lille Freja ;)



Mina tänder ser värsta gula ut för att jag ändrade färgen lite xD



Har massa fler men pallar inte lägga mer.

Nu drar vi och hämtar Isabelle så drar vi t havet (a)
Tar med kameran så blir säkert lite bilder ikväll ♥



Kommentarer
Postat av: naela

Okej,superfina bilder har du ju tagit så..=)

2010-07-07 @ 19:10:09
URL: http://naelahojas.blogg.se/
Postat av: Emma!

Fan vad vi är bäst gumman !:D <3

2010-07-15 @ 11:15:57
URL: http://emmasfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0