vanessa bakar ^^

helluu :)

Jag slutade vid 3 ungefär , o sen när jag kom hem så typ hade jag inget o göra, så jag typ gick runt o luffa här inne tills jag kom på att jag kunde baka ngt ;)

Så jag typ letade i alla miljoner kokböcker , (eller ah , bakböcker ;) haha, iaf , så hittade jag inget ...

Fast så kollade jag på datan , och då bestämde jag mig för att baka silviakaka :)

Så nu är den äntligen i ugnen ^^

Haha , vi får väl hoppas attd en blir bra , för jag fattade inte avd det var för ngn form man skulle ta , så jag tog en pajform ! ;$

Och nu fick jag nyss veta att våran laptop e lagad :D

Tacktacktack joannas pappa ;)
Så jag drar nog dit sen o hämtar den :)

oj , nu ringer klockan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du också blogg ?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0